Titkos videó

2021.04.04 19:55

Titkos videó.

Egy külföldi weboldalon találtam rá erre a videóra. Nagyon érdekesnek, hitelesnek tartottam, ezért próbáltam utánna járni hogy mit is látunk a felvételen, hamár a feltöltő nem sokat árult el. 

Annyit írt le hogy ez egy titkos videó ami vélet került ki a netre.

Gondoltam nekem ennyi nem elég és kutatni kezdtem. 

Sajnos akkor még nem találtam meg ezt a videót más videómegosztó portálon, vagy weblapon.

bárhogyis keresgéltem nem jutottam sehova.

 

Több dolog miatt is érdekes a videó:

 

1. 2015.OKT. 11.-én került hozzám, de a videón rögzített dátum 2018.08. 

2. Háromszor törölte a youtube, de nem a szokásos harmadik féltől származó jogi dolog miatt, nem korlátozta, hanem egyszerüen törölte.

3. Amikor negyeggyére is visszatöltöttem a youtube nem foglalkozott vele többé. De mit is látunk a felvételen?

 

 Egy férfi videót készít vélhetőleg a barátnőéről. De egyszer csak vérezni kezd az orra, a barátnőének szint úgy.

Madarak kezdenek potyogni az égből, furcsa zajt hallanak a hátuk mögül, megfordulnak és már csak a robbanást láthatjuk.

Na de milyen robbanást? Mert én még filmben sem nagyon láttam hasonlót.

 

Na de mi lehet ez, mit láthatunk?

1. CGI. Ez lehet a legkézenfekvőbb hogy trükkfelvétel. Na de akkoriban nem volt ám ez olyan olcsó elkészíteni, és mi lett volna a szándék?

Hatalmas nézetség? Nagy bevételszerzés? Na de nem lett híres, nem foglalkozott vele a média, nem lett belőlle film.

Éveken keresztül már csak a youtube csatornámon lehetett elérni sehol máshol, nekem is alig hozott 9 ezres nézetséget.

2. HARP: Én szerintem nem az. Már csak azért sem mert millió videó, poszt kering az interneten a témában és ez nem szerepel köztük, én még nem találkoztam vele, pedig sok időt kutattam.

3. Időutazó készítette: Ez lehet magyarázat a videóban szereplő dátumra, de 2018 ban sem lett viszhangja, pedig akkoriban számítottam rá. 

4. Katonai kisérleti program: Ez valószínubb lehet. De ott a kérdés hogy miért nem hallunk rólla? Melyik országban történt? Angolul beszélnek a felvételen,-

az tisztán hallható. De akkor szinte bárhol készülhetet.

De viszont a robbanás oriási kárt okozott, akik ott voltak mindenbizonnyal  mindenki meghalhatott. Hogy sikerült titokban tartani? Hogy hogy ez az egy felvétel maradt csak meg?

5. A dátum: Ha csak egy jó trukkfelvétel az egész, akkor miért a dátum? Mi célt szolgált? Mi lehetett a készítőnek a célja?  Vagy valós a felvételen minden?

Nem tudom elképzelni hogy egy ilyen dolgot amit látunk ezt teljesen titokban lehetett volna tartani, ez is arra enged következtetni hogy ügyes trükk az egész.

Ugyanakkor megnézettem több hozzáértő személyel, olyanokkal akik készítenek CGI,3D videókat, mindegyikük azt nyilatkozta hogy szerintük ez nem olyan felvétel amivel ők foglalkoznak.

6. Földönkívüli: Nem lehet ez a megközelítés se rosz, de hogy maradhatott titokban? Miért tették volna? Miért nem az egész bolygót pusztították el?

7. Egy párhuzamos dimenzió: Ez már inkább megállná a helyét és magyarázat lehet arra hogy miért nem hallottunk felőlle.

Na de ha így tőrtént akkor hogy került ide a felvétel? Talán egy utazó lehet aki a mi világunkban hagyta el?

 

Sajnos válasz azóta sincs. De egyszer előbre jutok akkor jelentkezek új anyaggal.


Szerző: F-akták, rejtélyek világa

Téma: Titkos videó

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása